Otřesný zážitek z české lékárny...

23.03.2012 21:11

Toto je článek, který jsem dal do diskuze na internetu o zdražení léků.....

Okamžitě byl vymazán!!!


Proč asi? Prosím pošlete to všem známým. Nejsem z těch, kdo by psal anebo se zúčastňoval diskuzí, ale to, co jsem dneska zažil v lékárně mě natolik vzalo, že jsem se rozhodl o tom napsat.
 


Stála přede mnou starší paní v důchodovém věku a když na ní přišla řada, tak předložila recepis a paní lékárnice jí vydala léky a požádala o doplacení částky 1980,-Kč.
Paní zůstala celá zkoprnělá a nemohla ze sebe vypravit ani slovo.
Pak se rozbrečela, podívala se do peněženky a řekla, že tolik nemá.
Otočila se a pomalu odcházela k východu.
Paní lékárnice na ní volala, ať si vezme ten recepis a že ty léky ale opravdu potřebuje.
Paní se otočila a plačíc řekla: "K čemu mi budou léky, když nebudu mít na jídlo" a pomalu odešla.
Všichni přítomní nemohli ze sebe vydat jediné slovo a bylo vidět, že je to hluboce zasáhlo.
Stydím se za naši vládu a vůbec nejsem hrdý, že jsem Čech. Co je to za vládu, že dopustí, aby lidé, kteří celý život poctivě dřeli a platili si na důchod, ve stáři dřeli bídu a museli se rozhodovat, zda si mohou koupit léky a nebo jídlo.


Kde to jsme!!!!!!!!
Připadá mi, že takto už je to řízená genocida seniorů. Opravdu hnus.

P.S.
Kdyby měla jinou barvu kůže a celý život nepracovala, tak by ty léky měla zadarmo..............


Jaroslav Prešovský, Most.

Co k tomu dodat?

SNAD TOTO JE NEJVÝMLUVNĚJŠÍ:

 

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode